Мы живем на ДВРЗ!
Воскресенье, 25.06.2017, 07:13
Главная страницаРегистрацияВход Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта

Наш опрос
Каких заведений и магазинов не хватает на ДВРЗ?
Всего ответов: 776

Начало » 2009 » Январь » 6 » В плохой работе трамваев виноват автотранспорт
В плохой работе трамваев виноват автотранспорт

На сайте "КИЯНИ" в разделе "Скарги" читатель Сергей Николаевич пожаловался на график работы трамвая № 23.

- С 8:10 до 8:45, ожидал трамвай, который по новым тарифам повезет нас на работу. Тщетно. Пришлось идти пешком до ближайшей остановки маршрутки. Это европейская столица? Почему интервал движения даже в час пик достигает 10 мин? Почему трамвай №23 прекращает движение в 19:23, а №32 ходит раз в час? Трамвай №33 после 18:00 в основном идет в депо и на 90% трамваев отсутствует подсветка номера маршрута, а в выходной день обычная поездка в магазин становится огромной проблемой, - пишет Сергей Николаевич.

На данную жалобу отреагировали сотрудники КГГА, разместив на портале мэрии пояснение. Публикуем текст ответа:

"від 28.11.2008 № 31/3336

За дорученням начальника служби допомоги київського міського голови – киянам Данько Н.В. КП "Київпастранс" розглянуто та опрацьовано інформацію, яка була висвітлена на сайті "Кияни" в розділі "Скарги" від 13.11.2008 з приводу незадовільного руху громадського транспорту, зокрема трамваїв № 23 і № 33 і автобусу № 45 та відсутності кіосків з продажу талонів на проїзд на деяких зупинках громадського транспорту, а саме: від кінцевої зупинки трамваїв № 23, 32, 33 (ДВРЗ) до зупинки "вул. Азербайджанська", тобто 9 зупинок.

На трамвайному маршруті № 23 "вулиця Алішера Навої - ДВРЗ" працюють 1 двоскладовий вагони та 8 односкладових з плановим інтервалом 8 хв. в години пік., в міжпіковии період та під час обідніх відстоїв інтервал збільшується до 16 хв. На трамвайному маршруті № 33 "вулиця Сабурова - ДВРЗ" працюють 13 двоскладових вагони з плановим інтервалом 9 хв. в години пік., в міжпіковии період та під час обідніх відстоїв інтервал збільшується до 16 хв, основною причиною збільшення інтервалів руху, порівняно з плановим, особливо в години найбільших пасажироперевезень є скупчення автотранспорту по трасі маршруту, що викликає справедливі нарікання громадян.

По трасах руху міського транспорту постійно проводяться обстеження пасажирських потоків та за їх результатами кількість рухомого складу буде збільшуватися. По мірі отримання за рахунок капітального відновлених трамваїв у 2008 році планується чергове збільшення кількості рухомого складу на вказаному у зверненні маршруті.

На маршруті № 45 "станція метро "Дарниця" - станція метро "Харківська"" працює 18 автобусів з плановим інтервалом руху 4 хв. в години пік, в міжпіковии період плановий інтервал руху збільшується до 10 хв.

Однак, на дотримання планових інтервалів руху суттєво впливають скупчення автотранспорту на Харківському шосе, Ленінградській площі, які призводять до порушення графіку руху та збільшення інтервалів руху, що викликає справедливі нарікання пасажирів.
Ваше питання стосовно відсутності кіосків по продажу квитків вирішується та готується перелік зупинок на яких необхідно встановити кіоски по продажу квитків на проїзд в громадському транспорті".


http://kiyany.obozrevatel.com/news/2009/1/6/50676.htm

Просмотров: 680 | Добавил: dvrz | Рейтинг: 0.0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Календарь новостей
«  Январь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Поиск по новостям

Друзья сайта

Статистика

Copyright MyCorp © 2006