Мы живем на ДВРЗ!
Четверг, 18.04.2024, 16:36
Главная страницаРегистрацияВход Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта

Категории каталога
Статьи о ДВРЗ [16]

Наш опрос
Каких заведений и магазинов не хватает на ДВРЗ?
Всего ответов: 806

Начало » Статьи » Статьи о ДВРЗ

ДВРЗ та Київ об'єднає нова автомобільна дорога
ДВРЗ та Київ об'єднає нова автомобільна дорога

Учора, 17 квітня, в КМДА відбулася нарада з питань будівництва другої автомобільної дороги в мікрорайоні ДВРЗ від вулиці Довбуша до Бутлерова і Червоногвардійської. Взятися за втілення в життя цього проекту змушує ситуація, що склалася на згаданому масиві. З містом його зв'язує єдиний шляхопровід, який перебуває в аварійному стані.

В.о. заступника голови КМДА Іван Салій почав розгляд цього питання з нагадування: мовляв, у столиці розроблено програму будівництва розв'язок, мостів, розвитку метрополітену і доріг до 2011 року, яку має схвалити Кабінет Міністрів. "Все це об'єкти досить вартісні - на мільярди гривень, - зазначив пан Салій. - Але є багато дрібніших, однак не менш важливих. Їх можна спорудити, доклавши значно менше зусиль та коштів. Нині йдеться про переїзд через залізницю на вулиці Довбуша, де варто було б зробити шляхопровід у двох рівнях". За словами посадовця, на дворівневу розв'язку знадобиться чимало часу і грошей. Тому цього року планується звести однорівневу, і цим зняти гостроту проблеми, повідомляє "Хрещатик".

Виникла вона не вчора. Система радянського містобудування більше переймалася під'їзними шляхами до підприємств та можливою їхньою евакуацією в разі потреби. Що ж до транспортного сполучення, яким користувалося населення, то це зазвичай залишалося на другому плані. Нині ж, коли істотно зросли транспортні потоки і вантажоперевезення, єдиного шляхопроводу явно замало. До того ж від інтенсивної експлуатації він може вийти з ладу, залишивши відрізаним від міста багатотисячний житловий масив, який сьогодні інтенсивно розбудовується.

Отож спільними зусиллями міста, району і підприємств за незначний проміжок часу (8 - 9 місяців) і відносно невеликі кошти (до 30 млн грн) вирішено спорудити однорівневу розв'язку. Головне, аби всі доклали зусиль до реалізації проекту. А це, крім міської та районної держадміністрацій, комунальних підприємств "Київпастранс" та "Київавтодор", холдингова компанія "Київміськбуд", а також Південно-Західна залізниця, Український державний центр транспортного сервісу "Ліски", чиї вантажоперевізники створюють чи не найбільші затори на дорогах. Не повинні стояти осторонь і колишні промислові гіганти "Хімволокно" та "Радикал", на чиїй території нині функціонують сотні приватних структур, які також користуються транспортною інфраструктурою. Тобто всі, хто потерпає через брак другого шляхопроводу.

Нинішня безвихідь підштовхнула міську владу до думки, що для такого великого мікрорайону, як ДВРЗ, потрібно розробити проект детального планування, збудувавши тут мережу доріг. Бо на сьогодні чи не кожна вулиця одним кінцем упирається в глухий кут, а другим виходить на уже згадуваний переїзд через залізницю. Отже, масив штучно розрізаний на такі анклави, з яких неможливо вибратися.

Тож за результатами наради підготують проект розпорядження, який підпише голова КМДА, тим самим зобов'язавши учасників проекту виконувати роботи. Пізніше скличуть нараду за участю міських служб та підприємницьких структур, щоб за допомогою "Генплану" визначитися стратегічно з розбудовою і впорядкуванням цього масиву і його транспортної інфраструктури.

Источник: http://kiyany.obozrevatel.com/news/2007/4/18/30345.htm

Категория: Статьи о ДВРЗ | Добавил: dvrz (11.05.2007)
Просмотров: 1356 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск по каталогу

Друзья сайта

Статистика

Copyright MyCorp © 2006